محموله قاچاق لوازم آرایشی به یزد نرسید

به گزارش رکنا، فرمانده منطقه انتظامی شهرستان یزد گفت: با تلاش ماموران در ۲۴ ساعت گذشته از یک دستگاه نیسان عبوری، ۲ میلیارد ریال لوازم آرایشی قاچاق کشف شد.

سرهنگ منوچهر نصیری افزود: در بازرسی از این خودرو ۱۸ کارتن بار قاچاق از نوع ( گل و کلیپس مخصوص ولنتاین ) به تعداد ۱۵ هزار عدد انواع کلیپس و موگیر و تعداد ۹۰ عدد وسایل تزئینی قاچاق کشف شد.

به گزارش روز سه‌شنبه پایگاه خبری پلیس، وی ادامه داد: در این راستا یک متهم دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شد.

فرمانده منطقه انتظامی یزد گفت: برای مقابله با پدیده قاچاق شهروندان باید با تمام وجود در صحنه حاضر باشند و با نیروی انتظامی همکاری کنند.

ماموران در ۱۰بهمن‌ماه جاری در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس عبوری تعدادی کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال کشف کردند که در این ارتباط یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد و متهم قصد انتقال این محموله را از جنوب شرق کشور به تهران داشت و محموله سه هزار و ۵۵۰ قلم انواع پوشاک خارجی بود.

یزد نقش مؤثری در اتصال استان‌های جنوبی و شرقی ایران به مرکز کشور دارد و با توجه به موقعیت آن در مسیر کریدور شمال - جنوب، بعضاً راه‌های آن برای انتقال کالای قاچاق و نیز مواد مخدر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

روزان حدود ۴۰۰ هزار دستگاه انواع خودرو سبک و سنگین از جاده های استان یزد تردد می کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 540777 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟