انهدام خط لوله 20 کیلومتری انتقال سوخت قاچاق در میناب

به گزارش رکنا،  سرهنگ"حسین دهکی" اظهار کرد: مرزبانان پایگاه دریابانی میناب با اشراف اطلاعاتی، مطلع شدند قاچاقچیان در سواحل روستای "کلاهی" این شهرستان به طرز ماهرانه ای اقدام به جاسازی چند خط لوله انتقال سوخت قاچاق در زیرماسه های دریا کردند.

وی افزود: براساس این گزارش بلافاصله طرح برخورد با متخلفان در این روستا به مرحله اجراء در آمد و چند اکیپ از گشت های دریایی و خودرویی این پایگاه برای جست و جو و انهدام این خطوط لوله به موقعیت اعزام شده و با هوشیاری پس از ساعت‌ها گشت‌زنی، موفق شدند انشعابات لوله ها را که در زیر ماسه های ساحل جاسازی شده بود، شناسایی کنند.

فرمانده دریابانی استان هرمزگان تصریح کرد: قاچاقچیان خطوط لوله را در زیرماسه ها و آب دریا جاسازی و از آن طریق سوخت را از ساحل به دریا و شناورهای متخلف انتقال می دادند که مرزداران با هوشیاری، توانستند 4 شبکه لوله کشی شده را با تجهیزات و یک دستگاه بیل مکانیکی از زیر ماسه‌ها و آب‌های دریا بیرون بکشند.

سرهنگ دهکی با بیان اینکه تلاش برای شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده ادامه دارد، خاطرنشان کرد: هر شبکه به طول 5 کیلومتر بوده و مرزبانان جمعا 20 کیلومتر لوله انتقال سوخت را شناسایی و منهدم کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 539764 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟