به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "احسان موُمنی" تصادفات پلیس راهور پایتخت گفت: 20 دقیقه بامداد امروز سه شنبه 8 بهمن ماه وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت راننده یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید یاسینی قبل از پل شهید همت به مرکز فوریت های پلیسی اعلام شد.

وی تصریح کرد: بلافاصله تیمی از ماموران پلیس راهور پایتخت به همراه تیم امدادی به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت، یک دستگاه سواری پژو 405 در لاین کناری متوقف که یک دستگاه کامیون که در همین مسیر در حال حرکت بوده به راننده خودروی سواری که به صورت پیاده در کنار وسیله نقلیه ایستاده بود، برخورد و در اثر شدت ضربه وارده، راننده سواری پژو که مردی حدوداً 32ساله بود در محل حادثه فوت می کند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت افزود: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که راننده خودروی پژو به علت نقص فنی خودرواش را متوقف و پیاده شدن ناگهانی وی موجب فوت وی شده است.

سرهنگ موُمنی توصیه کرد: هنگام خرابی وسیله نقلیه یا توقف اضطراری در سطح محورهای بزرگراهی در پهلوگاها توقف کنید و در فاصله مناسب از عقب وسیله نقلیه علائم هشدار دهنده قرار دهند و با تماس با مراکز امدادی تقاضای کمک کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 538932 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟