به گزارش رکنا،به نقل از گزارش مرکز ثبت آمار خشونت‌های مسلحانه در آمریکا، ۴۵ مورد تیراندازی در ۲۴ ساعت گذشته در ایالت‌های مختلف آمریکا رخ داده است که بر اثر آن‌ها دست کم ۱۳ نفر کشته و ۲۹ نفر زخمی شده اند.

در یکی از تیراندازی‌های گزارش شده در شهر میزا در ایالت آریزونا دو زن در درگیری که بین سرنشینان دو خودرو رخ داد، کشته شدند. در درگیری دیگری در شهر دیترویت در ایالت میشیگان، در حادثه‌ای که قتل و خودکشی تعیین شد، ضارب پس از کشتن دیگری، در یک پمپ بنزین اقدام به خودکشی کرد. در یک فقره تیراندازی به جمع که در باشگاه شبانه‌ای در شهر ایندیاناپلیس در ایالت ایندیانا رخ داد، دو نفر جان باختند. در شهر ممفیس در ایالت تنسی نیز تیراندازی فردی مسلح یک کشته و دو مجروح به جا گذاشت. در ۲۴ ساعت گذشته، شهر بالتیمور در ایالت مریلند نیز شاهد درگیری مسلحانه بود که در آن سه نفر از جمله یک نوجوان ۱۵ ساله مجروح شدند. در حادثه تیراندازی به سرنشینان خودرو در شهر بریج پورت ایالت کنتیکت نیز چهار نفر مجروح شدند

۱۴ مورد از تیراندازی‌های در این مدت قربانی (کشته یا زخمی) نداشته است.

مرکز ثبت خشونت‌های مسلحانه در آمریکا همچنین در ادامه گزارش‌های روزانه خود، آمار نهایی موارد تیراندازی بیست و چهار ساعت یکشنبه تا دوشنبه و تلفات آن‌ها را در شهر‌ها و ایالت‌های مختلف آمریکا اعلام کرد، بر این اساس ۱۰۱ مورد تیراندازی در این مدت رخ داده که بر اثر آنها، ۲۵ نفر کشته و ۶۰ نفر زخمی شده اند. ۲۳ مورد از این حوادث در این مدت قربانی (کشته یا زخمی) نداشته است.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 538928 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟