دستگیری انهدام باند سارقان لوازم خودرو در البرز

به گزارش رکنا، جانشین فرماندهی انتظامی البرزگفت: با تلاش ماموران اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی این استان، اعضای باند سارقان لوازم داخل خودرو با ۱۵۰ فقره سرقت در این استان دستگیر شدند.

سردار سید جعفر حسینی روز شنبه  اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم داخل خودرو در محدوده کمالشهر شهرستان کرج، رسیدگی به موضوع در دستورکار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه ماموران مشخص شد سارقان در ساعت پایانی شب با شیوه بازکردن درب و صندوق خودرو به وسیله پیچ گوشتی اقدام به سرقت لوازم داخل خودروهای مدل پایین می کنند.

طی تحقیقات گسترده و به کارگیری اقدامات پلیسی در نهایت موفق به شناسایی سه نفر از اعضای این باند حرفه ای شدند که در بررسی سوابق آن ها کاشف به عمل آمد نامبردگان از سارقان سابقه دار هستند و چند بار نیز به همین اتهام زندانی شده اند.

سردارحسینی گفت: مخفیگاه متهمان را نیز در شهر کرج شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه هر سه نفر این باند سرقت را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقدار زیادی لوازم داخل خودرو سرقتی اعم از ضبط، باند، رینگ، لاستیک و جعبه ابزار کشف شد.

وی با بیان این که تاکنون ۱۰۰ نفر از مالباختگان شناسایی شده و تلاش برای شناسایی سایر افرادی که توسط این باند مورد سرقت قرار گرفته اند ادامه دارد خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز می توانند با تجهیز خودروهای خود به لوازم بازدارنده مانند دزدگیر و قفل پدال یاری دهنده پلیس در کنترل سرقت باشند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 537888 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟