شوکه شدن شاهدان بلعیده شدن یک ایگوانا توسط مار پیتون+ تصویر

صحنه شکار ایگونا ( مارمولک غول پیکر ) آویزان از سقف توسط یک مار پیتون بزرگ اهالی یک دهکده در استرالیا را دچار ترس و وحشت کرد. ساکنان محلی ناگهان این مار غول پیکر را که با آویزان شدن از سقف در حال بلعیدن ایگوانا بود مشاهده کردند. این اتفاق هفته پیش و در دهکده "نامبور" واقع در ایالت کوئینزلند استرالیا رخ داد.

یکی از ساکنان محلی با تهیه یک تصویر از این صحنه وحشتناک آن را در فیسبوک به اشتراک گذاشت. در تصویر منتشر شده در حالی که مار پیتون از سقف خانه آویزان شده و نیمی از مارمولک را بلعیده است دیده می‌شود. انتشار این تصویر با واکنش کاربران فیسبوک همراه بود و بسیاری از آنها با دیدن این تصویر دچار ترس و وحشت شدند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: « آه خدای من، آرواره‌های این مار باید بسیار بزرگ باشد که نیمی از مارمولک به آن بزرگی را در حالی که آویزان شده بلعیده است.» کاربر دیگری در کامنتی نوشت: « پیتون بسیار زیبا، مارمولک بیچاره.»

انتشار تصویر شکار مارمولک توسط این مار پیتون در حالی خبرساز می‌شود که چندی پیش نیز حمله یک مار پیتون به یک پسر خردسال استرالیایی خبرساز شده بود. "کلیفورد" ۴ ساله که در داخل خانه در حال بازی بود ناگهان بصورت غافلگیرانه‌ای مورد حمله یک مار پیتون غول پیکر قرار گرفت و بصورت معجزه آسایی از این حادثه مرگبار جان سالم بدر برد./باشگاه خبرنگارانبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 537341 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟