تصادف مرگبار زنجیره ای با 2 کشته در گردنه آهوان سمنان

به گزارش رکنا،  سعید اسماعیل‌پور  از اعزام سه دستگاه خودرو و ۱۰ نفر آتش‌نشان از ایستگاه شماره یک، سه و پنج سازمان آتش‌نشانی برای امدادرسانی در حادثه‌ای در محور سمنان- دامغان خبر داد.

وی افزود: این حادثه به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی سمنان اطلاع داده شد و با تماس خودروهای عبوری مبنی بر تصادف زنجیره‌ای چند خودرو به آدرس فوق ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان سریعاً نیروهای آتش‌نشانی سه ایستگاه را هم‌زمان به محل اعزام کرد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان تصریح کرد: آتش‌نشانان بلافاصله پس از رسیدن مشاهده کردند که چند خودروی سمند، پژو ۴۰۵، کامیونت خاور و تریلر با هم برخورد کردند و صحنه دل‌خراشی را رقم زده که باعث مصدومیت و محبوسی سرنشینان خودروها شده است.

اسماعیل‌پور بیان کرد: آتش‌نشانان بلافاصله با تجهیزات امداد و نجات ست‌های هیدرولیکی مصدومان را رهاسازی و امدادرسانی کرده و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

وی عنوان کرد: متأسفانه در این حادثه، دو نفر کشته و چند نفر مصدوم شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان به رانندگان توصیه کرد: با توجه به شرایط جوی این روزهای کشور در جاده‌ها با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و فاصله خود را با خودروهای جلویی رعایت کرده و با همراه داشتن تجهیزاتی، ازجمله زنجیر چرخ در جاده‌ها تردد کنند تا از بروز حوادث این‌چنینی جلوگیری به عمل آید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 537272 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟