مرگ بیش از 800 نفر در حوادث ترافیکی اصفهان

به گزارش رکنا ، علی سلیمان‌پور مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان در رابطه با تلفات حوادث ترافیکی در استان اصفهان در ۹ ماهه جاری سال ۹۸ اظهار کرد: در ۹ ماهه سال ۹۸ تعداد ۸۵۵ نفر در حوادث ترافیکی جان خود را از دست داده بودند که به اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان ارجاع داده شده‌اند، از این بین ۲۰۸ نفر خانم و ۶۴۷ نفر نیز آقا بوده‌اند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان با اشاره به اینکه این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳.۸ درصد کاهش داشته است، افزود: سال قبل ۸۸۹ نفر در حوادث ترافیکی فوت کرده بودند که از این بین ۱۸۶ نفر زن و ۷۰۳ نفر هم مرد بوده‌اند.

او در ادامه خاطرنشان کرد: بیش‌ترین تلفات حوادث ترافیکی با ۵۰۳ نفر در جاده‌های برون‌شهری، ۲۷۶ نفر در مسیر‌های درون‌شهری و ۷۶ نفر هم سایر گزارش شده است، مصدومان این حوادث هم ۲۱ هزار و ۷۱۵ نفر بودند که ۶ هزار و ۴۱۰ نفر خانم و ۱۵ هزار و ۳۰۵ نفر آقا بوده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۰.۱ درصد کاهش داشته است.

سلیمان‌پور در ادامه با اشاره به کاهش آمار فوت ناشی از حوادث کار در ۹ ماهه سال جاری در استان اصفهان، بیان کرد: در ۹ ماهه سال جاری تعداد ۷۲ نفر که همگی مرد بودند به دلیل فوت ناشی از حوادث کار در مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان مورد معاینه قرار گرفته‌اند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که ۷۴ نفر و همگی مرد بودند کاهش داشته است، بیشترین علل فوت در حوادث کار مربوط به برخورد جسم سخت و سقوط از بلندی بوده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان در ادامه ابراز کرد: در این مدت آمار مصدومان ناشی از حوادث کار با هزار و ۹۹۶ مورد شامل ۱۳۵ زن و هزار و ۸۶۱ مرد نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۲ هزار و ۱۰۷ مورد شامل ۱۳۱ زن و هزار و ۹۷۶ مرد بوده، ۵.۳ درصد کاهش داشته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 536317 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟