حجم ویدیو: 5.68M | مدت زمان ویدیو: 00:00:46

به گزارش رکنا، تیرانداری های شب گذشته در پارک حجاب خرمشهر سبب ترس و وحشت مردم شد و هنوز علت این تیراندازی های وحشتناک  مشخص نشده است و مسئولین در این خصوص هیچگونه اظهار نظری نکرده اند.

در فیلم منتشر شده مشاهده می شود که در پی درگیری 2 گروه افراد ناشناس اقدام به تیراندازی با سلاح کلاشینکف می کنند که دراین پارک اغلب خانوادها حضور داشتند.

علت تیراندازی شب گذشته در پارک حجاب خرمشهر مشخص شد

تیراندازی شب گذشته در پارک حجاب خرمشهر توسط پلیس برای مهار درگیری صورت گرفته بود.

سرهنگ همت علی ترکارانی ریس پلیس شهرستان خرمشهر  گفت: مبنی بر اینکه در پی گزارش مردمی به پلیس 110شهرستان خرمشهر مبنی بر وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی در پارک حجاب این شهرستان در ساعت 10دقیقه بامداد 30 دی ماه میان اعضای دو طایفه بزرگ هلالات و زهیری ها بلا فاصله عوامل انتظامی در محل حضور یافتند که با توجه به شدت درگیری و حضور خانوادها در این پارک مامورین برای آرام کردن اوضاع اقدام به تیراندازی به صورت هوایی کردند  و در این راستا تعداد 3 نفر از عوامل اصلی درگیری دستگیر  شدند  و مابقی افراد شرکت کننده در نزاع شناسایی و تلاش برای دستگیری آنان ادامه دارد.

ترکارانی علت درگیری را اختلافات خانوادگی قبلی اعلام کرد که درگیری شب گذشته در پارک حجاب خرمشهر بازتاب بسیار بدی در فضای مجازی داشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

کدخبر: 536261 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟