آزادی 8 زندانی از زندان های بندرعباس

به گزارش رکنا، مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان گفت: مجموعه افق امامزاده سید مظفر (ع) بندرعباس موفق به آزادی ۸ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد از محل موقوفات شدیمحجت الاسلام والمسلمینحسین مهدیان گفت: در گام دوم مجموعه افق امامزاده سید مظفر (ع) بندرعباس موفق به آزادی ۸ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد از محل موقوفات شدیم.

وی افزود: یکی از سنت‌های جاوید و باقی که از دوره‌های گذشته تا به امروز در جامعه اسلامی منتقل شده، وقف است و وقف از سنت‌های باز یعنی به اختیار واقف است و نوع عملکرد آن بعد از وقف به نیات بر می‌گردد که می‌تواند به تشخیص متولی در جهت آسیب‌های اجتماعی روز را پیگیری و به ثمر برساند.

مدیرکل اوقاف وامور خیریه هرمزگان ابراز داشت: گام‌های موثر با توجه به نیات واقف در حوزه های آسیب های اجتماعی قابل توجه است.

حجت الاسلام مهدیان اظهار داشت: در طی مدت یک ماه از تاسیس مرکز افق در بقعه متبرکه امام زاده سید مظفر یک مجموعه خدماتی برای اشتغال ۱۰ نفر از بانوان انجام ایجاد شده و در گام دوم مجموعه افق موفق به آزادی ۸ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد از محل موقوفات شده است.

وی اضافه کرد : یکی از آسیب‌های اجتماعی مهم در جامعه نبود سرپرست در کنار خانواده است که با همت اداره اوقاف وامور خیریه و ستاد دیه برای حل این مشکلات در حال پیگیری هستیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان خاطرنشان کرد : با توجه به نیازهای جامعه امروز درصدد اصلاح نیات واقفین در جهت اجرای دقیق و متناسب با نیاز جامعه در سطح استان هستیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 535668 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟