به گزارش رکنا، داود مرادی روز چهارشنبه گفت: صبح امروز یک زن در تماس با مرکز فوریت های پزشکی درخواست کمک می کند و بی درنگ تیمی به محل واقع در بلوار شهید رجایی کبودراهنگ مراجعه کرده و با در بسته مواجه می شود.

وی بیان کرد: با کمک آتش نشانی در این خانه مسکونی باز شده و سه عضو یک خانواده شامل مادر ۴۰ ساله و پسر ۱۵ و دختر ۶ ساله برای درمان به بیمارستان امام رضا(ع) کبورداهنگ منتقل می شوند.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی کبودراهنگ با بیان اینکه پسر ۱۵ ساله جان باخت اظهار داشت: طبق گفته مادر این خانواده، بخاری گازی نشتی داشته و او این موضوع را به فرزندش گوشزد کرده و از پسرش می خواهد که در اتاقی که بخاری را قرار دارد نخوابد.

مرادی ادامه داد: اما این پسر نوجوان به توصیه مادر توجهی نکرده و در این اتاق می خوابد و در نهایت بر اثر گازگرفتگی جان خود را از دست می دهد و مادر و خواهر وی با کاهش سطح هوشیاری به بیمارستان امام رضا(ع) منتقل می شوند.

طبق آخرین امار ارائه شده توسط پزشکی قانونی، هفت ماهه سال جاری سه زن و ۲ مرد بر اثر گازگرفتگی در استان همدان جان خود را از دست دادند که این آمار نسبت به مدت زمان سال گذشته که هشت تن بود ۶۰ درصد کاهش داشته است.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 534959 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟