گفتگو با افسر پلیس که مسافر پرواز اوکراین را از مرگ نجات داد  / اختصاصی+عکس

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، سرگرد صادقی رییس پلیس راهور سوادکوه که فرشته نجات یک مسافر پرواز تهران به اوکراین است به خبرنگار رکنا گفت: غروب سه شنبه 17 دی ماه سال جاری خودروی لکسوزی در مسیر سوادکوه به شهرزیبا مشاهده شد که در بررسی شماره پلاک خودرو مشخص شد این خودرو جریمه بالای یک میلیون تومان دارد.

وی افزود: طبق قانون خودروهای تخلف بالای یک میلیون تومان باید توقیف شوند که ما نیز اقدام به توقیف خودرو کردیم.

سرگرد صادقی ادامه داد: پسر جوان که راننده خودروی لکسوز بود خیلی تلاش و اصرار داشت که خودرویش به پارکینگ منتقل نشود و در همانجا عنوان کرد که مسافر اوکراین است و اگر به پرواز نرسد از نظر مالی ضرر می کند اما ما طبق ماده قانونی این خودرو را به پارکینگ منتقل کردیم.

رییس پلیس راهور سوادکوه اظهار داشت: صبح امروز پسر جوان با پلیس راهور تماس گرفت و اصرار داشت تا با من صحبت کند، پسر جوان با کلی تشکر و قدردانی اعلام کرد که پرواز صبح امروز که به آن نرسیده سقوط کرده و با توجه به توقیف خودرویش باعث شدیم تا او از این حادثه زنده بماند.

وی افزود: این اتفاق یکی از بهترین و شیرین ترین اتفاقات زندگی ام در 20 سال سابقه کاری ام در نیروی انتظامی است و وقتی شنیدم باعث نجات جان یک جوان شدم یاد این جمله افتادم که « هیچ برگی بی اذن خداوند از درخت نمی افتد». برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 533083 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟