بی تابی خانواده ها و جزئیات چگونگی سقوط هواپیمای اوکراینی+ فیلم
حجم ویدیو: 14.59M | مدت زمان ویدیو: 00:01:37

به گزارش رکنا، خبرنگار اعزامی به محل حادثه سقوط هواپیمای تهران به اوکراین در شهریار گفت: دقایقی پیش دادستان تهران به همراه سرپرست دادساری امور جنایی تهران به محل حادثه آمدند تا از نزدیک این حادثه تلخ را بررسی کنند.

وی ادامه داد: بررسی ها نشان می دهد هواپیما ابتدا با شکم روی زمین برخورد کرده و بعد از انفجار اولیه و تخریب دوباره بلند شده و ارتفاع گرفته است و با گذر از کانال و دیوارهایی که در فیلم مشاهده می شود در آن سوی دیوارها با فاصله به طور کامل سقوط می کند .

خبرنگار رکنا ادامه داد: در محل حادثه تمام مدارک مسافران پخش روی زمین افتاده و عمق فاجعه به قدری زیاد است که پیکرها به پزشکی قانونی منتقل شدند و به سختی جمع آوری شدند .

بی تابی خانواده های جان باختگان

خانواده های  جانباختگان  ایرانی در حادثه هواپیمای تهران به اوکراین در محل سقوط هواپیما حضور یافتند و در این صحنه های دلخراش بی تابی های خانواده ها دیده می شود . صدای جیغ و فریاد مادرها به گوش می رسد که برای فرزندان جان باخته شان بی تابی می کنند.

لازم به ذکر است به محض سقوط هواپیما و رخداد این حادثه تلخ مردم محلی از آب کانال های منطقه برای خاموش کردن هواپیما استفاده می کردند و در تلاش بودند تا هر کاری از دست شان برمی آید انجام دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 532982 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟