تصادف در اتوبان قزوین- تهران + عکس

به گزارش رکنا ، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین از تصادف یک دستگاه اتوبوس با خاور در کیلومتر ۳۷ اتوبان قزوین- تهران خبر داد و گفت: در این تصادف هفت نفر مصدوم شدند.

حکمت الله هاشمی اظهار کرد: ساعت ۵:۱۰ صبح امروز بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس با خاور در کیلومتر ۳۷ اتوبان قزوین- تهران لاین جنوبی، هفت نفر مصدوم شدند که از این تعداد، ۳ مجروح توسط امدادگران جمعیت هلال احمر به بیمارستان شهید رجایی قزوین انتقال یافتند.

وی افزود: چهار مصدوم دیگر هم توسط عوامل فوریت‌های پزشکی به بیمارستان شهید رجایی قزوین منتقل شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین ادامه داد: خوشبختانه تصادف مذکور فوتی نداشته و مصدومان با هماهنگی مرکز کنترل دانشگاه علوم پزشکی قزوین، سریعا به بیمارستان شهید رجایی منتقل شدند.

هاشمی اضافه کرد: علاوه بر عوامل جمعیت هلال احمر و فوریت‌های پزشکی، نیروی انتظامی و پلیس راه هم بر سر سانحه حضور داشتند و به اقدامات لازم در حوزه کاری خود پرداختند.

وی در خصوص علت حادثه تصادف بیان کرد: علت حادثه توسط پلیس راه در دست بررسی است و پس از وقوع تصادف، منطقه تصادف تثبیت شده و از بروز خطر حوادث بعدی توسط نیروی انتظامی و پلیس راه جلوگیری به عمل آمد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 532315 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟