ریزش وحشتناک سقف مدرسه روی سر دختران در میناب + فیلم
حجم ویدیو: 7.14M | مدت زمان ویدیو: 00:01:03

به گزارش رکنا ، مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان در این خصوص گفت: در حادثه فرو ریختن سقف مدرسه هیچ کدام از دانش آموزان آسیبی ندیده است.

نعمت روزپیکر با بیان اینکه این مدرسه از مدارس تخریبی است، افزود: مسئولان آموزش و پرورش میناب و نوسازی مدارس هرمزگان برای بررسی موضوع به مدرسه اعزام شده اند.

دهیار روستای راونگ هم گفت: مدرسه پور ولی سال ۱۳۴۸ تاسیس شده است و ۱۵۶ دانش آموز در این مدرسه تحصیل می‌کنند.

جعفری از مسئولان درخواست کرد تا نسبت به تعطیلی این مدرسه و جابه‌جایی مکان آن اقدام کنند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان با اشاره به خبر منتشر شده از خبرگزاری فارس مبنی بر ریزش سقف مدرسه ای در میناب، گفت: در اصل لامپ مهتابی از سقف رها شده و به‌دنبال آن گچ سقف نیز بر روی سر دانش‌آموزان فرود آمده است.

ریزش سقف صحت ندارد/ لامپ مهتابی سقوط کرده است

سید فخرالدین هاشمی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در میناب اظهار داشت: شب گذشته فیلمی مبنی بر ریزش سقف یک مدرسه در روستای راونگ از توابع بخش مرکزی میناب در فضای مجازی منتشر شد.

وی افزود: بلافاصله پس از انتشار این خبر با رئیس آموزش و پرورش میناب و مدیر مدرسه مذکور تماس گرفتم و علت حادثه را جویا شدم.

مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان تصریح کرد: با توجه به اینکه بیش از ۴۰ سال از تأسیس این آموزشگاه ۶ کلاسه می‌گذرد اخیرأ تعمیراتی در این مدرسه انجام شده است.

هاشمی با بیان اینکه نصب لامپ مهتابی نیز از جمله این تعمیرات بوده است، عنوان داشت: در اصل لامپ مهتابی از سقف رها شده و به‌دنبال آن گچ سقف نیز بر روی سر دانش‌آموزان ریزش کرده است.

وی با بیان اینکه در این حادثه به هیچ یک از دانش‌آموزان آسیبی نرسیده است، افزود: صبح امروز کارشناسان به مدرسه مذکور اعزام شدند و اظهارات رئیس آموزش و پرورش میناب و مدیر مدرسه را تأیید کردند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان تصریح کرد: در سنوات گذشته بیش از ۱۳۰ مدرسه تخریبی در میناب بوده است که هم‌اکنون به ۸۰ مدرسه کاهش یافته است.

هاشمی از وجود ۳۰ پروژه فعال در میناب خبر داد و گفت: بزودی تعمیرات اساسی این مدرسه با کمک خیرین و اعتبارات دولتی آغاز می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 532019 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟