گمشدن خدیجه خدیر در مهاباد + عکس

به گزارش رکنا، رئیس هیات کوهنوردی مهاباد گفت: تلاش برای پیدا کردن «خدیجه خدیر»، بانوی کوهنورد اهل این شهرستان که از چهارشنبه ۱۱ دی مفقود شده، همچنان ادامه دارد.

 دیاکو افشردل، رئیس هیات کوهنوردی مهاباد در استان آذربایجان‌غربی شنبه ۱۴ دی  افزود: «خدیجه خدیر» کوهنورد با سابقه مهابادی که از اعضای فعال محیط زیست این شهرستان نیز به شمار می‌رود، از ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه گذشته برای کوهنوردی خارج شده و تاکنون اطلاعی از او در دست نیست.

او ادامه داد: هیات کوهنوردی مهابادی با کسب اطلاع از خانواده این فرد، جستجو برای پیدا کردن وی را توسط باشگاه‌ها، انجمن و گروه‌های کوهنوردی در قالب ۱۵۰ کوهنورد و ۱۲ تیم آغاز کرده‌است.

وی اضافه کرد: در این عملیات اکیپ‌های کوهنوردی مسیرهایی را که این بانوی کوهنورد اغلب در آن اقدام به پیاده‌روی و یا کوهنوردی می‌کرد، در اولویت جستجو قرار داده‌اند.

رئیس هیات کوهنوردی مهاباد گفت: تلاش برای پیدا کردن وی همچنان ادامه دارد و در چند روز گذشته مناطق شیلاناوی، لاچین، ساره‌وانه، پیر به‌له، کانی سیدکمال، اطراف سد مهاباد، سه کانیان، دولی معدن، شیوه تو، دولی حمه رسول، مام قوچاغ انجام شده ولی اثری از وی مشاهده نشده است.

هم‌اکنون ۸۰۰ ورزشکار عضو تیم‌های مختلف کوهنوردی این شهرستان هستند و کوهنوردی از رشته‌های محبوب ورزشی در بین شهروندان و به ویژه خانواده‌های مهابادی است.

شهرستان ۲۳۷ هزار نفری مهاباد دارای ۹ هزار ورزشکار در قالب ۴۳ هیأت، ۷۰ باشگاه خصوصی و ۲۰ باشگاه دولتی است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 531847 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟