دستگیری ۲ سارق لوازم خودرو  در تهران / اعتراف به 17 فقره سرقت

به گزارش رکنا، سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: با وقوع چند فقره سرقت لوازم خودرو در سطح سر کلانتری هفتم، تیمی از ماموران عملیات سرکلانتری بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

سرکلانتر هفتم پایتخت تصریح کرد: در تحقیقات پلیسی توسط ماموران کلانتری ۱۱۷ جوادیه، مشخص شد که سرقت‌های لوازم خودرو در محدوده خیابان شوش با یک دستگاه خودروی سرقتی توسط ۲ سارق انجام شده است و خودروی سرقتی پس از مدتی به صورت رها شده در محدوده کلانتری جوادیه کشف شد.

وی با بیان اینکه محل‌هایی که امکان تردد سارقان متصور بود، تحت کنترل ماموران کلانتری در آمد و گشت‌های انتظامی افزایش یافت گفت: گشت زنی‌های هدفمند ادامه داشت تا اینکه ماموران با دریافت خبری متوجه شدند که سارقان از داخل یک دستگاه خودروی پراید تعدادی لوازم داخل خودرو، سرقت کرده و در حال فرار از محدوده سرقت هستند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه عملیات مهار و دستگیری سارقان آغاز شد گفت: در این عملیات پلیسی، ماموران موفق شدند خودروی سارقان را شناسایی و متوقف و هر دو سارق را دستگیر کنند.

وی افزود: در بازرسی از داخل خودروی سارقان ۱۱ قلم اموال سرقتی از قبیل طاقچه خودرو ۲۰۶، دستگاه ضبط وپخش، باند، کیف ابزارآلات و پیک نیک، کشف و هر دو متهم به همراه اموال مکشوفه به کلانتری منتقل شدند.

سرکلانتر هفتم ابراز داشت: هر دو متهم در کلانتری به ۱۷ فقره سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف کردند و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 531844 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟