اراذل و اوباش همدان در کنترل هستند

به گزارش رکنا، «درخواست جمع‌آوری اراذل و اوباش در سطح منطقه ۴ همدان» سوژه‌ای است که مردم در فارس من ثبت کرده‌اند.

در این سوژه عنوان شده که در منطقه چهار نظیر خضر و حصار علی آباد همدان اراذل اوباش با داشتن سابقه‌های سنگین در سطح شهر بسیار زیاد شده‌اند و نیروی انتظامی ضعیف عمل می‌کند و باید چاره‌ای بیاندیشد؛ در منطقه خضر شب‌ها مواد مخدر ردوبدل می شود در حالی که شهر همدان یک شهر شهیدپرور است و جای اراذل و اوباش نیست.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان در این خصوص اظهار کرد: نیروی انتظامی طرح‌های جامعی در حوزه جمع‌آوری اراذل و اوباش دارد و این افراد زیر نظر ما هستند.

حسین بشری با بیان اینکه البته اراذل و اوباش تعریفی دارد و هر فردی در خیابان یک بار دعوایی راه انداخت و سروصدا کرد و یا اینکه سابقه درگیری داشت را نمی‌توان جزو اراذل و اوباش تعریف کرد گفت: افرادی ممکن است سابقه نزاع و درگیری داشته باشند اما مصداق اراذل و اوباش ندارند و برخورد با آنها متفاوت است.

وی با تاکید به اینکه اراذل و اوباش سطح‌بندی‌ شده‌اند و نیروی انتظامی آنها را زیرنظر دارد گفت: مردم هرجا ناامنی و جرمی را مشاهده کردند موضوع را از طریق سامانه به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا همکاران به موقع رسیدگی کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان با بیان اینکه همکاران نیروی انتظامی نیز در این سامانه رصد می‌شوند و تاخیر برای حضور در محل پذیرفته نیست و با آنها برخورد می‌شود گفت: مردم در صورت مشاهده جرایمی نظیر خرید و فروش مواد مخدر موضوع را حتما به نیروی انتظامی اطلاع دهند.

وی با اشاره به اینکه مناطق اعلام شده در سامانه «فارس من» در حوزه خرید و فروش مواد مخدر را به رئیس پلیس مواد مخدر استان اطلاع خواهم داد تا کنترل لازم صورت گیرد افزود: طرح‌هایی برای پاکسازی محل از خرید و فروش مواد مخدر و معتادان متجاهر اجرا می‌شود و حتما این موارد نیز مد نظر خواهد بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 531825 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟