نقاش های ساختمان در تهران دزد شمش طلا بودند

به گزارش رکنا ، سرهنگ "کیومرث حسنوند" با اعلام این خبر گفت: ساعت 4 ظهر نخستین روز دی ماه سال جاری مردی با تماس به÷ مرکز فوریت های پلیسی 110 از دستبرد یک قطعه شمش طلا از داخل خانه اش خبر داد و تیمی از ماموران کلانتری 109 بهارستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی از صحنه جرم، هیچ تخریبی به چشم نمی خورد و احتمال اینکه دزدان به راحتی با در دست داشتن کلید وارد خانه شده اند مورد توجه ماموران قرار گرفت.

کلانتر محله بهارستان با اشاره به اینکه ماموران در تحقیقات پلیسی به دست آوردند که مدتی قبل 2 مرد جوان که نقاش ساختمان هستند در منزل شاکی مشغول به کار بودند، ادامه داد: با ظن اینکه 2 مرد جوان همان سارقان شاکی باشند تحقیقات پلیسی ادامه یافت.

این مقام پلیسی اظهار داشت: در گام بعدی از تحقیقات پلیسی، محل کار جدید هر دو متهم شناسایی و نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری هر دو نقاش اخذ شد.

حسنوند با بیان اینکه هر دو متهم در محل کار جدیدشان دستگیر و برای تحقیقات پلیسی به کلانتری انتقال یافتند، افزود: هر دو متهم پاسخ درستی به سوالات پلیس نمی دادند و شواهد پرونده حکایت از داشت که این دو نقاش طلاهای مال باخته را سرقت کرده اند.

رئیس کلانتری بهارستان ادامه داد: در گام بعدی از تحقیقات پلیسی هر دو متهم لب به سخن باز کرده و گفتند در حال نقاشی ساختمان بودیم که صاحبخانه برای خرید از خانه خارج شد و برق شمش طلای 300 گرمی ما را وسوسه کرد و چون کسی در خانه نبود دست به سرقت آن زدیم.

این مقام پلیسی با اشاره به اینکه هر دو متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند، گفت: بارها از سوی پلیس هشدارهایی به شهروندان اعلام شده است اما متاسفانه مردم این هشدارها را جدی نمی گیرند.

وی تاکید کرد: از نگهدای لوازم با ارزش از قبیل طلا، جواهرات و پول زیاد در منزل خودداری کنید و آنها را در معرض دید افراد غریبه قرار ندهید و در زمان انجام کارهای ساختمانی حتما یک نفر از اهالی ساختمان داخل منزل حضور داشته باشد تا فرصت برای سرقت از دزدان گرفته شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 531289 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟