دستگیری راننده قاچاقچی سیگار در اصفهان

به گزارش رکنا ، سرهنگ "محمدرضا خدادوست" فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران کلانتری ۳۶ با دریافت خبری مبنی بر وجود کالای قاچاق داخل یک مینی بوس در یکی از پایانه‌های مسافربری اصفهان رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او ادامه داد: ماموران با هماهنگی قضایی در محل حاضر و خودرو مورد نظر را مشاهده و در بازرسی از آن تعداد ۴۸ هزار و ۴۸۰ نخ سیگار قاچاق در مارک‌های مختلف را کشف کردند.

سرهنگ خدادوست در ادامه بیان داشت: ماموران کلانتری ۱۸ نیز حین گشتزنی‌های هدفمند خود در سطح حوزه به یک دستگاه مینی بوس به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک شده و به راننده آن دستور توقف دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان افزود: پس از متوقف کردن خودروی مذکور در بازرسی از آن تعداد ۷۷ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف و راننده ۶۰ ساله آن نیز دستگیر شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند تصریح کرد: طی این دو عملیات تعداد ۱۲۵ هزار و ۴۸۰ نخ سیگار خارجی قاچاق کشف شد.

سرهنگ "خدادوست" در پایان به خانواده‌ها توصیه کرد با ارائه الگوی صحیح، از منحرف شدن و گرایش فرزندانشان به استعمال دخانیات پیشگیری کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 530854 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟