نقره داغ قاچاقچی سوخت در ایرانشهر

به گزارش رکنا، مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان ایرانشهر، قاچاقچی سوخت را به میزان 1 میلیارد و 128 میلیون ریال جزای نقدی و ضبط سوخت مکشوفه در حق دولت محکوم کرد.

حیدر میرزایی امروز  اظهار کرد: مأمورین پلیس آگاهی شهرستان ایرانشهر در حین کمین و بررسی خودروهای عبوری در ایست و بازرسی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) به یک دستگاه خودروی تریلی ولوو مشکوک شدند که در بازرسی انجام شده 12 هزار لیتر سوخت قاچاق با ارزش 564 میلیون و 336 هزار ریال کشف و متهم دستگیر شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: سوخت های مکشوفه با بارنامه جعلی و به صورت غیرمجاز در حال حمل بود که با هوشیاری مأمورین ، قاچاقچی در اقدام خود ناموفق بود.

وی افزود: شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان ایرانشهر با توجه به مدارک و مستندات موجود ، تخلف را وارد دانست و متخلف را به میزان 1 میلیارد و 128 میلیون ریال جزای نقدی و ضبط سوخت مکشوفه در حق دولت محکوم کرد.

میرزایی از کشف گازوئیل قاچاق در سراوان خبر داد و گفت: در پرونده دیگری مأمورین پلیس آگاهی شهرستان سراوان از یک دستگاه خودروی کامیون مقدار 13 هزار لیتر سوخت غیرمجاز را کشف کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به موقعیت کشف خودرو و نزدیکی با مرز و ارائه نکردن مستندات و مدارک قانونی، شعبه رسیدگی کننده، قاچاقچی را به ضبط سوخت مکشوفه و 1 میلیارد و 838 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 529542 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟