‌درگیری مسلحانه پلیس در خاش / هلاکت یک قاچاقچی در تاریکی هوا

به گزارش رکنا، سردار محمد قنبری اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر ایرانشهر با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان از جا به جایی مقادیر زیادی مواد به وسیله یک دستگاه وانت تویوتا از حوزه استحفاظی خاش به سمت حوزه استحفاظی این شهرستان مطلع شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر ایرانشهر شب گذشته قاچاقچیان را که با خودروی مذکور در مسیر خاش ـ ایرانشهر در تردد بودند، شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

وی تصریح کرد: قاچاقچیان که با ورود به منطقه کمین ماموران خود را در محاصره پلیس دیدند با تیراندازی به سمت ماموران انتظامی قصد فرار از محل را داشتند.

وی ادامه داد: در این درگیری مسلحانه بر اثر آتش پر حجم تکاوران پلیس یکی از قاچاقچیان به هلاکت رسید و 2 قاچاقچی دیگر با استفاده از تاریکی هوا به سمت نخلستان‌های اطراف متواری شدند.

سردار قنبری افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر در بازرسی از خودروی توقیف شده یک تن و 399 کیلو و 50 گرم موادمخدر شامل یک تن 316کیلو و950 گرم تریاک و 82 کیلو و 100 گرم حشیش کشف کردند.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری اعضای این باند مسلحانه قاچاق، گفت: کارکنان نیروی انتظامی با هوشیاری کامل در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق حضور فعال دارند و در راه مبارزه با موادمخدر به عنوان بلای خانمان سوز در جامعه از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهند بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 528780 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟