مامور وظیفه شناس پلیس دست رد به سینه مرد افیونی زد

به گزارش رکنا،  رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر که قصد داشت با پیشنهاد یک مبلغ قابل توجه به مامور پلیس از بند قانون بگریزد خبر داد و گفت از این فرد مقادیری مواد توهم زای شیشه و گل بدست آمد.

سرهنگ محمد بخشنده در تشریح خبر اعلام کرد: با اعلام شکایت عده ای از شهروندان مبنی بر ایجاد مزاحمت و رفتارهای مشکوک به فروشندگی مواد مخدر در حوالی میدان محمدیه تهران و محرز شدن صحت خبر در بررسی های میدانی اکیپی از مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب به محل اعزام و با هماهنگی مرجع قضایی درخواست ورود به منزل را نمودند.

بخشنده ادامه داد : متاسفانه علی الرغم قانونی بودن کار و وجود حکم قضایی برای بازرسی منزل ابتدا مالک از ورود پلیس به داخل آن ممانعت بعمل آورده لکن پس از ایجاد مزاحمت و خلل در اجرای ماموریت پلیس ،ماموران سریعا اورا دستگیر و تفهیم اتهام نمودند.

محمد بخشنده در ادامه توضیح داد : با جستجوی از محل ، یکی از مامورین پلیس که در حال بررسی یکی از اتاقها بود موفق به کشف مقادیری از مواد مخدر شیشه و گل گردید که متهم با توجه به خلوت بودن اطراف مامور به او پیشنهاد رشوه به میزان تمام موجودی پولهای حاصل از فروش در درون خانه به مقدار 6 میلیون چهارصد هشتاد تومن را میکند که با برخورد قانونی و محکم پلیس مواجهه گردید.

این مقام انتظامی افزود :متهم که قصد داشت با پیشنهاد رشوه به یکی از مامورین او را اغوا و از تعقیب قضایی در امان بماند تیرش به سنگ خورده و مامور وظیفه شناس وی را ناامید و موضوع را به رده های بالاتر گزارش نمود.

سرهنگ بخشنده در پایان از کشف بیش از 15 گرم شیشه و مقادیری گل و همچنین انتقال متهم به مقر پلیس جهت تشکیل پرونده خبر داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 528760 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟