مرگ تلخ مادر و فرزند در اثر انفجار در پارس آباد

به گزارش رکنا ، واحد رحیمی، مسؤول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پارس آباد گفت: بر اثر انفجار گاز در پارس آباد دو نفر جان خود را از دست دادند.

او افزود: در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی در ساعت ۴:۱۰ دقیقه صبح امروز در خصوص اعلام حادثه آتش‌سوزی منزل مسکونی‌ واقع در پشت کارخانه پنبه بلافاصله مامورین آتش‌نشانی در محل حادثه حاضر شدند.

مسؤول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پارس آباد عنوان کرد: به‌علت انفجار مهیب، تمامی دیوارهای ساختمان تخریب شده و اهالی منزل که‌ یک مادر و فرزند نابینا بود در زیر آوار گرفتار شدند که با تلاش مأموران، حادثه‌دیدگان از زیر آوار بیرون کشیده شده و به فوریت‌های پزشکی حاضر در صحنه تحویل داده شدند.

رحیمی بیان کرد: در این حادثه متاسفانه هر دو نفر بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند و علت حادثه در ارزیابی اولیه نشت گاز شهری و تجمع آن در محیط ساختمان اعلام شده که با بی‌احتیاطی منجر به انفجار شده است.

او با بیان اینکه نتیجه نهایی بعد از بررسی‌های تکمیلی گزارش خواهد شد، گفت: شدت انفجار به حدی بوده که علی‌رغم تخریب صددرصدی منزل مذکور به چند ساختمان اطراف نیز خسارت وارد شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 528361 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟