دستگیری قاچاقچی چوب در باغ ! / در جویبار رخ داد

به گزارش رکنا ، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان‌های جویبار، قائمشهر و سیمرغ از کشف کارگاه غیر مجاز فرآوری چوب‌های نادر جنگلی در یکی از باغات شهرستان جویبار خبر داد.

رضا علی رحیمی گفت: ماموران حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی این شهرستان در حین کشت زنی یک کارگاه چوب غیر مجاز و قاچاق انواع چوب درختان نادر را در یکی از باغات روستای سروکلا شهرستان جویبار کشف و ضبط کردند.

او افزود: صاحب این کارگاه در خارج از مراکز جمعیتی در داخل یک باغ که مخفیگاه او بود اقدام به فرآوری چوب درختان جنگلی می‌کرد شناسایی و دستگیر شد که از این کارگاه ۱۴ متر معکب چوب درختان از گونه‌های ممرز، گردو، توسکا و کلهو و بلوط کشف شده است.

رحیمی گفت: فرد دستگیر شده مسبوق به سابقه قاچاق چوب آلات درختان بوده که با تغییر مکان و انتقال دستگاه چوب بری دوباره اقدام به قاچاق می‌کرد و از دیگر شهر‌های همجوار به این مکان انتقال می‌داد دستگیر شد.

او افزود: ۵ مورد ازکوره‌های غیر مجاز ذغال چوب، و کارگاه‌های غیر مجاز چوب‌های قاچاق امسال در جویبار کشف و ضبط شده است و متخلفان به مراجع قضایی تحویل داده شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 527608 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟