یک قنادی مشهور در مشهد پلمب شد

به گزارش رکنا ، امید جلیلی رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی خراسان رضوی با بیان اینکه بیشترین تخلفاتی که این سه روز با آن برخورد داشته‌ایم بحث عدم درج قیمت‌ها و گران‌فروشی بوده است گفت: طرح تشدید نظارت‌ها بر بازار شب یلدا از سه روز گذشته با همکاری بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی و اتاق اصناف مشهد شروع شده است و تا شنبه ادامه می‌یابد.

او ادامه داد: طی چند روز گذشته طی بازرسی‌های انجام شده یک قنادی مشهور به دلیل استفاده از رنگ‌های خوراکی غیرمجاز و قاچاق با هماهنگی با دادستانی مشهد، پلمپ شد که هنوز پس از گذشت ۳ روز همچنان این واحد پلمب است.

رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: طرح شب یلدا از فردا شب با همکاری فرمانداری مشهد و بازرسی اتاق اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت تشدید می‌شود تا بتوانیم نظارت بیشتری بر بازار داشته باشیم.

او تصریح کرد: طی ۳ روز گذشته به ۴ واحد فروش عمده آجیل و خشکبار مراجعه کردیم که ۲ مورد از آن‌ها گران‌فروشی داشته که برای این تخلف‌ها پرونده تشکیل شد و در محل این واحد‌های متخلف اعمال قانون شدند.

جلیلی با بیان اینکه گشت‌های ما همواره درحال گشت‌زنی در سطح شهر هستند، افزود: از ابتدای شروع طرح نظارت بر بازار شب یلدا طی بازرسی‌های انجام شده از واحد‌های فروش میوه و تره‌بار یک واحد عمده فروش به دلیل عدم درج قیمت‌ها اخطار پلمپ دریافت کرد، که در بازرسی بعدی این مشکل برطرف شد.

او تصریح کرد: دو روز گذشته نیز طی بازرسی از مجتمع تجاری خورشید مشهد با تخلف گران‌فروشی و عدم درج قیمت مواجه شدیم که به تمامی واحد‌های صنفی متخلف در این مجتمع تجاری تذکر‌های کتبی و اخطار پلمپ داده شد، که طی بازرسی روز گذشته ما مشکل این واحد‌ها نیز برطرف شد.

رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی خراسان رضوی با بیان اینکه شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، شکایات خود را از طریق سامانه ۱۳۵ و ۱۲۴ به اطلاع ما برسانند، گفت: علاوه بر این مردم می‌توانند قیمت‌های مصوب دولتی را از طریق سامانه ۱۲۴.ir یا تماس با تلفن ۱۲۴ سازمان صمت از قیمت‌ها مطلع شوند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 527113 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟