حجم ویدیو: 3.71M | مدت زمان ویدیو: 00:00:57

به گزارش رکنا، یک مادر هندوستانی که آرزو داشت عروس خود را با هلی‌کوپتر به خانه بیاورد سرانجام به آرزویش رسید. پدر داماد که کشاورز روستایی در ایالت "مادهیا پرادش" است در روز عروسی پسرش با اجاره یک هلی‌کوپتر کوچک توانست آرزوی همسرش را برآورده کند.

در حالی که فاصله بین دو روستای محل زندگی داماد و عروس 35 کیلومتر بود پدر داماد با پرداخت 600 هزار روپیه این هلی کوپتر را برای آنها کرایه کرد. پدر داماد این مبلغ را برای یک پرواز حدودا 10 دقیقه ای پرداخت کرد. در لحظه پرواز عروس و داماد با هلی کوپتر تعدادی از اهالی روستای محل زندگی داماد نیز حضور داشتند.

ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده است عروس و داماد جوان را در حالی که آماده نشستن داخل هلی‌کوپتر می‌شوند نشان می‌دهد. در این ویدئو اهالی روستا نیز در حالی که آنها را احاطه کرده‌اند و منتظر پرواز آنها هستند دیده می شوند. در محل فرود هلی‌کوپتر در روستای داماد پلیس و ماموران آتش‌نشانی نیز حضور داشتند. پدر داماد قبل از پرواز هلی‌کوپتر تمامی مجوزهای لازم را از مسئولان محلی دریافت کرده بود.

گفتنی است؛ پرواز این زوج هندی با هلی کوپتر در حالی خبرساز می شود که چندی پیش نیز استفاده یک عروس و داماد هندوستانی از هلی کوپتر برای رفتن به خانه جدیدشان خبرساز شده بود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 527059 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟