تصاویر وحشتناک از مچاله شدن 2 خودرو در بزرگراه بعثت

تصادف

به گزارش رکنا ، برخورد کامیونت با خودرو سواری در بزرگراه بعثت، نیمه شب گذشته موجب مصدومیت سه سرنشین خودرو سواری شد.

به دنبال وقوع این حادثه و محبوس شدن سه نفر در داخل خودرو سواری، شاهدان این حادثه سراسیمه با سامانه 125 آتش نشانی تماس گرفته و درخواست کمک فوری کردند که بلافاصله با هماهنگی ستادفرماندهی این سازمان ساعت 23 شب گذشته آتش نشانان ایستگاه 21 و گروه امداد و نجات 2 این سازمان به محل حادثه دربزرگراه بعثت به شرق، تقاطع امام علی رهسپار شدند.

مصدومیت

روح اله عرب سرخی فرمانده ی آتش نشانان اعزامی گفت: یک دستگاه کامیونت از مسیرغرب به شرق بزرگراه بعثت در حال حرکت بود که به علت نامعلومی با قسمت عقب یک دستگاه خودرو پراید برخورد کرد که براثر آن هر سه سرنشین پراید در داخل آن و در میان اتاقک درهم پیچیده این وسیله نقلیه گرفتار شدند.

تصادف پراید

وی تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی بلافاصله پس از ایمن کردن محل و چیدن علائم ترافیکی هشدار دهنده، مشغول عملیات شدند و با استفاده از وسایل هیدرولیکی نجات و فضا سازی در اتاقک پراید، هر سه سرنشین محبوس شده را از داخل این خودرو به بیرون منتقل کرده و برای ادامه ی مداوا و انتقال به مرکز درمانی تحویل تیم پزشکی اورژانس دادند.

عرب سرخی ادامه داد: با انتقال مصدومین به مرکز درمانی و جابجایی خودروی صدمه دیده به محل امن حاشیه ی بزرگراه، سطح آسفالت نیز از بقایای خودروهای تصادفی شستشو و پاکسازی شد.

شایان ذکر است علت بروزاین حادثه رانندگی از سوی عوامل راهور منطقه ی ۱۵ در دست بررسی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

عکاس : سبحان حسن پور

کدخبر: 526837 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟