دستگیری 3 سارق پراید در نیشابور

به گزارش رکنا ، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از شناسایی و دستگیری 3 متهم به سرقت خودروهای پراید و کشف 7 دستگاه خودرو پراید سرقتی در این شهرستان خبر داد .

سرهنگ" حسین دهقانپور" در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر این که فردی قصد فروش خورو پراید به مبلغ 200 هزار تومان در یکی از مناطق شهرستان نیشابور، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت .

وی افزود: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس در بررسی های اولیه و میدانی متوجه شدند خودرو سرقتی و متهم نیز تحت تعقیب پلیس آگاهی می باشد که با سرعت عمل کارآگاهان فرد موردنظر دستگیر و خودرو سرقتی نیز به پارکینگ انتقال یافت .

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده حین انجام تحقیقات متوجه گزارش های دیگری مبنی بر سرقت خودروهای پراید در نقاط مختلف شهرستان به مرکز فوریت های پلیسی 110 شدند که عزم کارآگاهان در جهت کشف و دستگیری سارق و یا سارقان احتمالی بیشتر شد.

سرهنگ دهقانپور تصریح کرد: متهم دستگیرشده در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به 7 فقره سرقت خودرو پراید با کمک و همدستی 2 نفر دیگر اعتراف که دیگر همدستان متهم نیز دستگیر و کلیه خودرو های سرقتی کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری یک مالخر در این زمینه، گفت: تحقیقات به منظور کشف سایر سرقت های احتمالی ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور ضمن تقدیر از همکاری خوب مردم با پلیس به شهروندان توصیه کرد؛ خودروهای خود را به وسایل ایمنی تجهیز و خودروها را در پارکینگ های دارای مجوز و یا نقاطی که دوربین های سطح شهر به آن ها مشرف می باشد پارک کنند و از گذاشتن وجوه نقد و یا هرگونه شیء با ارزش در داخل خودرو خودداری کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 526755 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟