پیدا شدن جسد مرد جوان در سد مریوان

به گزارش رکنا ، مرد جوانی که در تاریخ پنجم آذر امسال از منزل خارج شده و دیگر بازنگشته بود، جسدش روز گذشته (۲۴ آذر) توسط نیروهای حراست سد گاران مریوان در این سد پیدا شد.

پنجم آذر امسال اعضای یک خانواده مریوانی با مراجعه به پلیس مراجعه و از گم شدن فرزندشان خبر دادند و بلافاصله تحقیقات ماموران انتظامی و جستجو برای یافتن این فرد، به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

همچنان که تحقیقات و جستجوها برای یافتن این مرد ادامه داشت، دیروز گذشته جسد مردی در سدگاران پیدا شد که با مشخصات فرد گمشده مطابقت داشت.

به دنبال پیدا شدن جسد، شایعاتی پیرامون این اتفاق و نحوه مرگ او در محافل عمومی و فضای مجازی منتشر شد و فرماندهی انتظامی مریوان با صدور اطلاعیه‌ای جزئیات این حادثه را اعلام و شایعات و حواشی مطرح شده در فضای مجازی را در این خصوص رد کرد.

در این اطلاعیه آمده است: خانواده یکی از شهروندان در تاریخ پنجم آذرماه به فرماندهی انتظامی شهرستان مریوان مراجعه و از خروج فردی با هویت مشخص (الف. ر) از خانه و عدم مراجعه اش خبر دادند و مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

علیرغم تلاش و جستجوی شبانه روزی مجموعه انتظامی، روز گذشته طی تماس تلفنی ماموران حراست سدگاران با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و مراجعه فوری ماموران انتظامی به محل متاسفانه جسد فرد مذکور پیدا و تحقیقات برای مشخص شدن علت و نحوه مرگ آغاز شده است.

فرماندهی انتظامی شهرستان مریوان در این اطلاعیه تاکید کرده است: شهروندان از هر گونه شایعه پراکنی در این مورد خودداری کنند و اطمینان داشته باشند پلیس به محض اتمام تحقیقات و نتیجه گزارش پزشکی قانونی، برای روشن شدن افکار عمومی، نتیجه را اعلام می‌کند.

سد گاران یک سد خاکی با ۶۲ متر ارتفاع قابلیت ذخیره‌سازی ۱۱۰ میلیون مترمکعب آب بر روی رود گاران از شاخه‌های رود سیروان است که در ۱۵ کیلومتری شمال شرق مریوان واقع شده است.

شهرستان مرزی مریوان با ۱۵۳ هزار نفر جمعیت در فاصله ۱۲۰ کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 526282 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟