مشاهده کیک‌های آلوده به قرص / این بار در خوزستان

به گزارش رکنا ، رییس مرکز بهداشت خوزستان گفت: باتوجه به مشاهده قرص کیک در برخی شهرستان‌های استان، از شهروندان تقاضا می‌شود از مراکز معتبر خرید کنند.

سید مهدی حسینی زاده گفت: گزارشاتی از برخی شهرستان‌های استان مبنی بر مشاهده قرص در کیک‌ها و بیسکویت‌ها دریافت شده است.

او افزود: با این اقدام برخی افراد که سبب نگرانی و ترس شهروندان شده، انتظار داریم مردم در این خصوص دقت لازم را داشته باشند و موادغذایی موردنیاز خود را از مراکز معتبر تهیه نمایند.

حسینی زاده اظهار داشت: زمان خریداری محصولات مورد نیاز، به خصوص کیک‌ها و بیسکویت ها، حتما به سلامت بسته بندی و نوع آن و همچنین نام شرکت تولید کننده دقت کنند.

رئیس مرکز بهداشت استان خوزستان ادامه داد: در صورتیکه بسته بندی محصولات مشکوک به نظر می‌رسد، از خریداری آن محصول خودداری کرده و پس از کنترل محصول آن را مصرف نمایند.

این مقام مسئول تصریح کرد: کسبه و فروشندگان حتما خرید محصولات را از مراکز پخش موادغذایی معتبر انجام دهند و از خرید محصولات مشکوک و نامعتبر خودداری کنند.

سید مهدی حسینی زاده قرار دادن قرص در کیک را نوعی دیگر از رفتار‌های غیرانسانی دانست و بیان داشت: شهروندان مطمئن باشند که پیگیری‌های لازم درحال انجام است و از ادامه فعالیت این افراد گرفته خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 526128 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟