تصادف مرگبار در زاهدان / پژو 405 حامل سوخت،  جان 3 نفر را گرفت

به گزارش رکنا، رئیس پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان گفت: تصادف زنجیره ای 3 خودرو در محور زاهدان- خاش 3 کشته و 4 مجروح برجای گذاشت.

کشواد بهروزی زاده امروز  اظهار کرد: شب گذشته یک فقره تصادف فوتی در کیلومتر 55 محور خاش به زاهدان محدوده روستای "اِسکل آباد" به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام و بلافاصله تیمی از ماموران پلیس راه به همراه عوامل امدادی و پلیس راه برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی عنوان کرد: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه پژو 405 حامل سوخت قاچاق با یک دستگاه پژو پارس برخورد و در ادامه نیز یک دستگاه پراید با خودرو پژو پارس برخورد کرده است.

بهروزی زاده افزود: در این حادثه متاسفانه 3 سرنشین خودرو پژو پارس به علت شدت جراحات وارده جان باختند و راننده پژو پارس و 2 سرنشین آن و راننده پراید مجروح و با کمک نیروهای امدادی به بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان خاش منتقل شدند.

رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان با اشاره به متواری شدن راننده پژو 405 خاطرنشان کرد: کارشناس تصادفات پلیس راه علت حادثه را تجاوز به چپ پژو 405 حامل سوخت قاچاق اعلام کرده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 524886 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟