دستگیری سارق کابل های فشارقوی آبادان

به گزارش رکنا،در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل های فشار قوی در سطح شهرستان آبادان و قطع برق شهروندان موضوع بصورت ویژه جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقین در دستور کار پلیس آبادان قرار گرفت.

در همین راستا 6 صبح امروز مأمورین کلانتری 15احمدآباد هنگام گشت زنی در خیابان لین1بودند که 3مرد در حال سرقت کابل برق هوایی فشارقوی هستند.

 به محض دیدن مأمورین سوار بر یک پراید شده و از محل متواری می شوند که مأمورین ضمن تعقیب گریز با 3 سارق کابل فشارقوی با قانون به کارگیری سلاح و شلیک به سمت پای یکی از متهمان پس از زخمی کردن وی موفق به دستگیری یکی ازسارقین شدند.

2 متهم دیگر موفق به فرار به نخلستان های جزیره مخوف شادمانی که محل اختفای افراد خلافکار است می گردند که متهم دستگیر شده بلافاصله به بیمارستان منتقل می شوند.

در بازجویی های فنی اظهار کرد که وی کارمند یکی از سازمان های دولتی است که در ساعات استراحتش با 2 نفر دیگر  از بستگانش اقدام به سرقت کابل های فشار قوی هوایی که قیمت بسیار خوبی دارند می کند .

متهم گفت: زمانیکه پلیس را مشاهده کردیم برای اینکه دستگیر نشویم قصد داشتیم خودمان را به نخلستان های جزیره شادمانی برسانیم تاپلیس دستش به ما نرسد اما مورد اصابت گلوله قرارگرفتم و همدستانم مرا رها کرده و به  جزیره شادمانی فرار کردند.

  متهم در بازجویی های فنی به ده ها فقره سرقت کابل دزدی با همدستی 2 تن از بستگانش اعتراف کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 523921 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟