دستگیری ۴ سارق حرفه ای  پرشیا سوار در آبادان

به گزارش رکنا، سرهنگ سید محسن تقی زاده گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و لوازم داخل خودرو توسط اعضای یک باند پرشیا سوار با پلاک جعلی در آبادان، موضوع به طور ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: بر همین اساس مأموران کلانتری ۱۳ قدس با انجام تحقیقات میدانی و اطلاعاتی همچنین تصاویر ضبط شده توسط دوربین‌های مداربسته، توانستند کمتر از ۴۸ ساعت محل اختفاء مجرمان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات ضربتی این باند ۴ نفره سارقان سابقه‌دار را متلاشی و دستگیر کنند.

وی اظهار کرد: از مخفیگاه‌های متهمان ۲ دستگاه دوچرخه متعلق به مالباختگان، ۴ دستگاه گوشی موبایل، یک دستگاه تبلت، یک دستگاه اتوبخار، یک دستگاه دی وی و تعدادی مدارک هویتی کشف و ضبط و خودرو سارقان نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان تصریح کرد: این سارقان سابقه‌دار که به شکل باندی دست به سرقت می زدند در بازجویی‌های پلیسی به ۱۶ فقره سرقت شامل ۱۱ فقره سرقت داخل خودرو و ۵ فقره سرقت از منزل اعتراف کردند.

به گفته سرهنگ تقی زاده متهمان پس از تشکیل پرونده، از طریق دادسرا روانه زندان شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 523837 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟