به گزارش رکنا، در پی تعقیب و گریز و تیراندازی پلیس به سارقان یک جواهر فروشی در فلوریدای جنوبی واقع در ایالت فلوریدای آمریکا، ۴ نفر کشته شدند.

«جرج پیرو» مأمور ویژه و مسئول دفتر اف بی آی در میامی آمریکا گفت: این حادثه در ساعت ۴:۱۵ بعد از ظهر (به وقت محلی) آغاز شد؛ زمانی که دو نفر تلاش کردند تا یک جواهرفروشی را در منطقه «میراکل مایل» واقع در شهر «کورال گیبلز» در ایالت فلوریدا سرقت کنند؛ منطقه‌ای که بسیاری از فروشگاه‌ها و رستوران‌های جذاب و خیره کننده در آنجا وجود دارد.

وی افزود: مظنونان در ابتدا بسوی صاحب مغازه و فردی که در آنجا کار می‌کرد تیراندازی کردند؛ اما کشته و یا زخمی در این تیراندازی گزارش نشده است.

او در ادامه گفت: سارقان سپس یک کامیون شرکت پست آمریکا را به همراه راننده آن ربودند. پس از این ماجرا، در پی تعقیب و گریز دو ساعته پلیس با مجرمان و تیراندازی پلیس، ۴ نفر از جمله دو سارق، راننده کامیون شرکت پست و فردی که در نزدیکی حادثه حضور داشت، جان خود را از دست دادند.

شرکت پست آمریکایی «یو پی اس» اعلام کرد این بسیار ناراحت کننده است که یکی از کارکنان این شرکت، از قربانیان این خشونت بی معنی بوده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 523528 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟