به گزارش گروه حوادث رکنا از آبادان ، در پی تماس تلفنی اهالی منطقه هلال بریم آبادان با خبرنگار رکنا مستقر در خوزستان مبنی بر اینکه تقریبا یکی از هتل های منطقه بریم که سفره خانه سنتی در پشت هتل احداث کرده با توجه به پخش موسیقی با صدای بسیار بلند تا ساعت یک بامداد این موضوع باعث سلب آسایش اهالی محل دهکده بریم شده است.

در همین راستا بارها اهالی به صاحب سفره خانه درخصوص صدای بلند موسیقی تذکر داده اند اما متأسفانه وی با توهین با اهالی برخورد کرده بود. ابو احمد در این خصوص به خبرنگار رکنا گفت: همه ما شاغل هستیم و بچه مدرسه ای داریم. آنقدر صدای موسیقی بلند هست که ما ساکن دهکده بریم گمان می کنیم موسیقی در خانه هایمان پخش می شود.

وی گفت : چندی پیش برای دادن تذکر به سفره خانه پشت آن هتل رفتم و دختران و پسران جوانی را مشاهده کردم که با وضعیت بسیار نامناسب در کنار یکدیگر در حال کشیدن قلیان بودند ؛ لذا از فرماندار محترم و همچنین از فرمانده نیروی انتظامی آبادان خواهشمندیم که پیگیر این موضوع باشند و با مکان هایی که فرهنگ غربی و فساد را ممکن است به وجود بیاورند برخورد قاطع شود.

وی در پایان گفت : ما چیزی جز آسایش در ساعت های آخر شب نمی خواهیم. درپایان امیدواریم با صاحب سفره خانه های مزاحم در شهرستان برخورد جدی شود.

علی رنجکش برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 523002 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟