مرگ قاچاقچی مواد مخدر در عملیات مسلحانه پلیس / در اندیمشک رخ داد

به گزارش رکنا ، فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف 300 کیلوگرم تریاک در شهرستان اندیمشک خبر داد.

سردار حیدر عباس زاده اظهار داشت: در راستای اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی، برخورد قاطعانه با عناصر اصلی تهیه، ترانزیت و توزیع موادمخدر از استان های جنوبی به استان های شمالی و شمال غربی کشور، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان با کار اطلاعاتی خاص پلیسی از انتقال محموله بزرگ مواد مخدر مطلع شدند.

وی افزود: در این راستا ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان خوزستان با همکاری پلیس همنام خود در شهرستان‌‌های شوش و اندیمشک ضمن رصد دقیق اطلاعاتی محور تردد خودروی زانتیا حامل مواد مخدر را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه متوقف کردند.

سردار عباس زاده بیان کرد: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی 300 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود، کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در این رابطه 2 دستگاه خودروی پژو 405 که وظیفه اسکورت محموله موادمخدر را داشتند شناسایی و در عملیات تعقیب و گریز و درگیری مسلحانه هر 2 راننده زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه یکی از قاچاقچیان موادمخدر بر اثر جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد، گفت: 2 قاچاقچی دیگر دستگیر شده و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی داده شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 522389 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟