دستگیری کلاهبردار شیاد به بهانه فروش برنج در ایرانشهر

به گزارش رکنا، جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان سردار احمد طاهری اظهار داشت: با دریافت مرجوعه قضائی مبنی بر کلاهبرداری از سوی ۲ شهروند ایرانشهری موضوع در دستور کار تیمی از کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی اظهارات مالباختگان مشخص شد این افراد از طریق سایت دیوار با تبلیغات فروش برنج با فرد فروشنده تماس گرفته و پس از مذاکره و جلب اعتماد آنها بر سر مبلغ و ارائه برخی مدارک گمرکی مبنی بر ارسال محموله برنج توسط فروشنده مبلغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به حسابش واریز که متاسفانه پس از واریز مبلغ فروشنده محموله را ارسال نکرده و تلفنش را پاسخگو نیست.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا با یک سری تحقیقات فنی فرد کلاهبردار را که جوانی ۳۵ ساله است شناسایی و پس از هماهنگی های او را در یکی از مناطق شهر زاهدان دستگیر کردند.

وی بیان داشت: متهم که فردی سابقه دار و دارای چندین فقره کلاهبرداری با همین شگرد می باشد در بازجوئی های به عمل آمده در مواجهه با ادله و مستندات کشف شده به کلاهبرداری و خرید طلا و جواهر از طریق وجوه بدست آمده اعتراف کرد.

سردار طاهری با اشاره به معرفی متهم به دادسرا از شهروندان خواست هنگام خرید از سایت های واسطه گر خرید و فروش کالا به هیچ عنوان به طرف مقابل اعتماد نکنند و قبل از دریافت کالا هیچگونه وجهی را برای وی واریز نکنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 522366 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟