پشت پرده عجیب آتش سوزی 6 خودرو در شهرک طلاییه قرچک

به گزارش رکنا، داود مهدی زاده  در قرچک با اشاره به آتش‌سوزی ۶ خودرو در شهرک طلائیه، اظهار داشت: حوالی ساعت ۲ نیمه‌ شب گذشته خبر آتش‌سوزی در پارکینگی در شهرک طلائیه به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی گزارش شد که بلافاصله مأموران آتش‌نشانی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: بعد از حضور نیروهای آتش‌نشانی در محل اقدام به ایمن‌سازی و خاموش کردن آتش کردند که در این حادثه ۶ خودرو به طور کامل طعمه حریق شده بود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قرچک افزود: در ساختمان مذکور به علت شدت آتش‌سوزی ۳ نفر از ساکنان در طبقه چهار محبوس شده بودند که با تلاش آتش‌نشانان نجات یافتند.

مهدی زاده تصریح کرد: بی‌احتیاطی و سهل‌انگاری یکی از ساکنان شهرک طلائیه با استفاده از اتصال شلنگ به کپسول سی ان جی خودرو برای گرم کردن سبب این حریق بود.

وی بیان داشت: در این آتش‌سوزی شش خودروی پژو ۲۰۷، پژو استیشن، پراید، ساینا، ۲۰۶ صندوق‌دار و سمند طعمه حریق شدند که از این ۶ خودرو ساینا و سمند به صورت نیمه آسیب دیده ولی مابقی به طول کامل از بین رفتند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قرچک در پایان گفت: علت اصلی این انفجار ترکیدن کپسول سی ان جی در پارکینگ این ساختمان بوده که منجر به آتش‌سوزی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 521908 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟