به گزارش رکنا، روز سی ویکم شهریور امسال خانمی با مراجعه به کلانتری 161 ابوذر گفت: شب گذشته دچار حالت تهوع شده و به درمانگاه رفتم و در آنجا پزشک برایم سرم تجویز کرد. دختر تزریقاتی با اصرار از من خواست برای تزریق به طبقه بالای درمانگاه بروم. روی تخت دراز کشیده بودم و منتظر بودم سرم تمام شود که دختر جوان گفت این آمپول جامانده بود، بعد آمپولی را به سرمم تزریق کرد و لحظاتی بعد از آن بیهوش شدم. وقتی به هوش آمدم شوهرم مرا به خانه برد و در آنجا بود که متوجه شدم انگشتر و پلاک طلا و گوشواره‌ام نیست. بلافاصله به درمانگاه رفتیم و شکایت کردیم و با آزمایش و تأیید پزشکی قانونی مشخص شد به من دیازپام تزریق شده است برای همین به اداره پلیس آمدم. پس از این شکایت مدتی بعد با وقوع سرقت مشابه دیگری پرونده به معاونت مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی فرستاده شد و برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان اداره پنجم قرار گرفت.
سرهنگ کارآگاه احمد نجفی معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی گفت: بلافاصله دختر 24 ساله که مجرد و فاقد سابقه محکومیت بود دستگیر شد و پس از انتقال به اداره پنجم به سرقت از بیماران درمانگاه اعتراف کرد.
متهم گفت: در درمانگاه قبلی نیز به‌دلیل سرقت اخراج شدم و در این درمانگاه نیز به شیوه و شگرد بیهوش کردن بیماران از آنان سرقت می‌کردم.
ارزش ریالی اموال مسروقه 100 میلیون ریال برآورد شده است و تاکنون 3نفر از شاکی‌ها برای شکایت مراجعه کرده‌اند. متهم با دستور بازپرس شعبه 3دادسرای ناحیه 18 تهران در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 520627 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟