دستگیری 4 مرد مخوف در مرز آبی هرمزگان !

به گزارش رکنا، فرمانده دریابانی استان هرمزگان از کشف ۴۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در مرز‌های دریایی شهرستان پارسیان خبر داد.

سرهنگ "حسین دهکی" در گفتگو با پایگاه خبری پلیس گفت: در راستای مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، مرزبانان استان هرمزگان با پیگیری‌های شبانه روزی، اقدامات اطلاعاتی و اشراف کامل بر مرز‌های دریایی استان، از اقدام قاچاقچیانی که قصد انتقال موادمخدر از سمت دریا به نوار ساحلی پارسیان را داشتند، مطلع شدند و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مرزبانان استان با همکاری عوامل انتظامی شهرستان پارسیان به محل مورد نظر عزیمت کردند و پس از ساعت‌ها کمین، موفق شدند سوداگران مرگ را که با کوله پشتی در حال انتقال موادمخدر از شناور به سمت کوه‌های اطراف بودند، مشاهده کنند.

فرمانده دریابانی استان هرمزگان تصریح کرد: قاچاقچیان که با مشاهده مرزبانان غافلگیر شده بودند، تیراندازی به سمت آن‌ها کردند که با توجه به آتش گسترده ماموران با رها کردن محموله از محل متواری شدند.

سرهنگ دهکی خاطر نشان کرد: مرزبانان در پاک سازی مناطق درگیری، موفق به کشف ۴۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک شدند.

وی ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با مرزبانان در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان، خطاب به افراد فرصت طلب و قانون شکن، گفت: با توجه به متواری شدن قاچاقچیان، شناسایی و دستگیری آن‌ها در دستور کار مرزبانان قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 520223 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟