2 کشته و 4 مصدوم در تصادف خودروها در زابل

رئیس پلیس راه خراسان‌جنوبی با اعلام اینکه بر اثر واژگونی خودرو سواری در جاده نهبندان - زابل دو نفر کشته و چهار نفر مصدوم شدند، گفت: این حادثه ساعت 23:30 دقیقه شب گذشته در کیلومتر ۷۸ جاده نهبندان - زابل، حوالی روستای بندان روی داد.

علیرضا رضایی با بیان اینکه به‌طور میانگین روانه ۱۸ نفر در تصادفات استان مجروح می‌شوند، اظهار داشت: بیشترین تصادفات مربوط به شهرستان‌های طبس، قاین و نهبندان است به‌گونه‌ای که بالغ بر ۵۵ درصد متوفیان حوادث رانندگی در این شهرستان‌ها بوده است.

وی با اشاره به اینکه عدم توجه به جلو، تخطی از سرعت مطمئنه و سبقت نزدیک به ۸۰ درصد علت حوادث رانندگی برون‌شهری این مدت بوده است، افزود: در حوادث درون‌شهری نیزعدم توجه به جلو و عدم رعایت حق تقدم بیشترین عامل تصادفات بوده است.

رئیس پلیس راه خراسان‌جنوبی به وجود ۲۷ نقاط حادثه‌خیز شناسامه‌دار کشوری در سطح محورهای مواصلاتی استان اشاره کرد و گفت: از این تعداد تاکنون ۹ مورد رفع شده و ۴۹ نقطه دیگر مستعد جادثه شناسایی شده که نیاز به اقدام اساسی دارد.

رضایی با اشاره به آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی خراسان‌جنوبی، گفت: در پی نزولات جوی 24 ساعت گذشته در سطح استان، همه محور‌های استان خراسان‌جنوبی بارانی و لغزنده است.

وی با اعلام اینکه بر اثر واژگونی خودرو سواری در جاده نهبندان - زابل دو نفر کشته و چهار نفر مصدوم شدند، مطرح کرد: این حادثه ساعت 23:30 دقیقه شب گذشته در کیلومتر ۷۸ جاده نهبندان - زابل، حوالی روستای بندان روی داد.

رئیس پلیس راه خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه با توجه به شرایط جوی استان لازم است رانندگان همه نکات ایمنی را رعایت کنند، بیان داشت: به رانندگان توصیه می‌کنیم سرعت مطمئنه را رعایت و از عجله و شتاب بپرهیزند و همچنین در تغییر مسیر خودرو مراقبت کنند تا خودرو دچار سرخوردگی نشود.

رضایی خاطرنشان کرد:با توجه به ناپایداری هوا رانندگان لازم است فاصله طولانی مناسب را رعایت کنند همچنین از سرعت غیرمجاز، سبقت، انحراف به چپ و تغییر مسیرهای ناگهانی بپرهیزند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 519490 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟