شهردار شیراز : تخریب های میلیاردی در شیراز

به گزارش رکنا، شهردار شیراز گفت : در اتفاقات اخیر زیرساخت های شهری در مناطق ۶، ۵، ۴، ، ۹ و ۱۰ به طور کامل تخریب شده است .

حیدراسکندرپور افزود : آشوبگران علاوه بر تخریب چراغ های راهنمایی ، بالغ بر هفتاد درصد از دوربین های کنترل و نظارت بر ترافیک شهر را تخریب کردند .

وی افزود : علاوه بر این تابلوها ، ایستگاهه ای اتوبوس ، سطل های زباله ، وسایل بازی درون پارک های حاشیه ای و مبلمان شهری نیز توسط این افراد تخریب شده که طبق برآورد اولیه میلیاردها تومان خسارت به تجهیزات و تاسیسات بالادستی شهری وارد شده است .

وی تصریح کرد : هزینه بازسازی تجهیزات و امکانات تخریب شده از جیب مردم شهر می رود .

سعید نظری سخنگوی شورای اسلامی شیراز نیز با اشاره به اینکه دیروز ، اعضای شورای شهر و شهرداران مناطق جلسه‌ای را برای بررسی ابعاد خسارت‌های وارده در درگیری‌های روز‌های اخیر برگزار کردند، گفت: شهرداری مامور ارزیابی خسارت‌های وارده به اموال عمومی شهر است و این کار را با همکاری کانون کارشناسان رسمی دادگستری فارس انجام می‌دهد.

نظری با بیان اینکه برای اعلام دقیق میزان خسارت‌ها باید منتظر نظر نهایی ارزیابان باشیم، گفت: عمده خسارت‌های زیرساختی شهری در این درگیری‌ها به ترتیب مربوط به مناطق ۶، ۵، ۴، ۳، ۹ و ۱۰ بوده است، البته مناطقی مانند ۱۱، ۸ و ۲ حادثه خاصی نداشتند.

این عضو شورای شیرازگفت: حدود ۳۰ درصد از ظرفیت پمپ بنزین‌های شیراز و ساختمان شهرداری منطقه ۹ نیز در این ناآرامی‌ها دچار آسیب شدند .

سخنگوی شورای شهر شیراز تصریح کرد: تعدادی از خودرو‌های آتش نشانی شهرداری شیراز نیز آسیب دیده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 519442 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟