آزادی ۶۸زندانی از زندان های اردبیل

به گزارش رکنا، یوسف خدادادی در جشن آزاد سازی زندانیان که در سالن ملاقات زندان مرکزی اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: در سال جاری با مشارکت جامعه‌ی حسینیان اردبیل دومین همایش جامعه حسینیت اردبیل برگزار شد.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری اردبیل افزود: تعداد ۶۸ زندانی جرایم غیرعمد و مالی با مبلغ محکومیت ۱۳میلیارد تومان با کمک جامعه‌ی حسینیان اردبیل با استفاده از ظرفیت‌های ماه محرم و صفر از زندان‌های استان آزاد و به کانون گرم خانواده های خود بازگشتند.

خدادادی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تعداد ۱۴۰ زندانی جرایم غیرعمد و مالی با مبلغ محکومیت ۲۷ میلیارد تومان با کمک خیرین و ستاد دیه‌ی استان از زندان آزاد شده‌اند.

نایب رئیس هیأت امنای نمایندگی ستاد دیه‌ی استان به مسئولان و خیرین این اطمینان را داد که تمامی کمک‌های آنان به صورت دقیق و هدایت شده و پس از سیر مراحل پژوهش و تایید هیأت امنای نمایندگی ستاد دیه‌ی استان به مددجویان پرداخت می‌شود.

وی اضافه کرد‌: در حال حاضر تعداد ۵۴۰ زندانی مالی در زندان‌های استان به سر می‌برند که فقط تعداد ۲۹۱ تَن از این زندانیان واجد شرایط دریافت کمک ستاد دیه‌ی استان می‌باشند.

گفتنی است در این مراسم مبلغ ۱۴ میلیون تومان توسط خیرین برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و مالی کمک شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 519367 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟