توقیف کامیون حامل سیگار قاچاق در عملیات مشترک پلیس قزوین و همدان

به گزارش رکنا ، فرمانده انتظامی استان از کشف کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در عملیات مشترک پلیس قزوین و همدان خبر داد.

سردار "مهدی حاجیان" اظهار داشت: در پی اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز پس از انجام اقدامات اطلاعاتی در پلیس آگاهی استان مشخص شد، فرد یا افرادی در یکی از استان‌های غربی با یک دستگاه خودروی کامیون کشنده قصد انتقال یک محموله قاچاق سیگار را به استان‌های مرکزی کشور را دارند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی قزوین پس از انجام هماهنگی‌های لازم با پلیس همدان و در اختیار گذاشتن اطلاعات تکمیلی خودروی مورد نظر در محور "سه راهی قشلاق به سمت همدان " توسط پلیس آگاهی همدان شناسایی و توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: در بازرسی ماموران از خودروی مذکور ۸۵ هزار نخ انواع سیگار خارجی و ۱۰۴ بسته تنباکو قاچاق که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف و خودرو توقیف شد.

سردار حاجیان با اشاره به ارزش یک میلیاردی کالای قاچاق مکشوفه برابر اعلام کارشناسان تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی استان همدان معرفی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 518587 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟