دستگیری 2 مامور قلابی به جرم اخاذی در خیابان اندرزگو

به گزارش رکنا، رئیس پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری 2 مامور قلابی خبر داد و گفت: متهمان با معرفی خود به عنوان مامور از متصدیان صنوف اخاذی می کردند.

 سرهنگ "بهنام ایرانمنش" در توضیح این خبر، بیان داشت: تعدادی از مالکان صنوف مختلف در محدوده پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی پایتخت به این پایگاه مراجعه و در اظهارات مشابهی عنوان کردند: 2 تن که خود را مامور معرفی می کردد به مغازه آنها مراجعه و ضمن بازرسی از قسمت های مختلف مغازه، اظهار داشتند: که ما مرتکب خلاف شده ایم و می بایست مغازه مان را پلمپ کنند.

وی عنوان داشت: شاکیان در ادامه اظهار داشتند: در ادامه علت پلمپ را جستجو شدیم ولی ماموران پاسخ درستی به ما نمی دادند و اعلام کردند "اگر می خواهید مغازه تان پلمپ نشود مبالغی را به آنان پرداخت کنیم".

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه شاکیان چهره متهمان را به خاطر سپرده بودند، عنوان کرد: تصویری از چهره متهمان در اختیار تیم های گشت پلیس آگاهی فاتب قرار داده شد، تا اینکه ماموران موفق شدند صبح امروز امروز هر دو متهم را در محدوده خیابان اندرزگو در حالی که در حال پرسه زنی در اطراف امغازه ها بودند، کشف کنند.

ایرانمنش با اشاره به اینکه متهمان به جرم ارتکابی خود اعتراف کردند، اضافه کرد: تحقیق از متهمان برای شناسایی مال باختگان ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 518554 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟