دستگیری سارق رختکن های ورزشی تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ مصطفی اسکندری گفت: تعدادی از ورزشکاران که برای تمرین های ورزشی به باشگاه ها و زمین های چمن مراجعه کردند، از سرقت گوشی های موبایلشان به کلانتری شکایت که شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار قرار گرفت.

رئیس کلانتری 174 قیامدشت عنوان کرد: مال باختگان اظهار داشتند که برای تمرین های ورزشی به باشگاه و زمین چمن مراجعه، اموال شخص شان را در داخل کمدهای رختکن قرار داده اند. ولی پی از تمرین های ورزشی هنگام خروج از باشگاه متوجه شده اند که اموالشان سرقت شده است.

وی با اشاره به اینکه سیستم مدار بسته در محوطه ورزشگاه ها استفاده نمی شود، گفت: شناسایی چهره متهم با استفاده از تصاویر ضبط شده امکان پذیر نبود که ماموران کلانتری برای شناسایی متهم از شیوه های مختلف پلیسی بهره بردند.

اسکندری گفت: پس از تلاش های مستمر و رصد های گوشی های سرقتی به دست آوردند که یکی از گوشی های همراه توسط فردی، فقط برای یک بار روشن و خاموش شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در تحقیاقت پلیسی، این فرد شناسایی شد، گفت: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی به دست آمد که فرد استفاده کننده از گوشی یکی از افراد سابقه دار بوده و سرقت هایش را در شهر تهران انجام می دهد و تا کنون شکایتی از وی در محدوده قیام دشت نشده است.

اسکندی عنوان داشت: مراقبت های ویژه پلیسی، ادامه تا اینکه ماموران گشت انتظامی کلانتری در گشت زنی های هدفمند، متهم را در حال پرسه زنی در محدوده کلانتری مشاهده و بلافاصله برای دستگیری وی وارد عمل شدند و موفق شدند وی را دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری منتقل کنند.

کلانتر محله قیامدشت عنوان کرد: متهم در ابتدای بازجوئی منکر هر گونه سرقتی بود، ولی در بازجوئی های تکمیلی به 5 فقره سرقت از رختکن باشگاه ها و زمین چمن های ورزشی اعتراف کرد.

وی اضافه کرد: پس از شناسایی مال باختگان، و تکمیل تحقیقات پلیسی، متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 518067 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟