تصادف زنجیره ای در تهران به خاطر سکته راننده ریو

به گزارش رکنا، رئیس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور پایتخت از تصادف 6 وسیله نقلیه خبر داد و گفت: راننده ریو که به علت سکته قلبی با 5 وسیله نقلیه برخورد و متوقف شده بود، به علت جراحت به نزدیکتریم بیمارستان منتقل شد.

سرهنگ "محمد رازقی" گفت : در ساعت 16:15 نوزدهم آبان ماه در مسیر بزرگراه آبشناسان مسیر شرق به غرب نرسیده به جنت آباد یک دستگاه ریو با 5 وسیله دیگر به شدت برخورد می کند

رئیس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور پایتخت عنوان کرد: خودروی ریو ابتدا با پژو سپس مجددا با پژو دیگر و در ادامه با وانت پیکان سپس با خودروی دنا و در نهایت با رنو ال نود تصاف می کند و متوقف می شود.

رازقی گفت: کارشناسان تصادفات منطقه 5 پلیس راهور فاتب بلافاصله پس از دریافت خبر این تصادف در محل حاضر شد و در ابتدا ضمن ایمن سازی محل حادثه نسبت به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

وی تصریح کرد: با حضور عوامل اورژانس در محل مشخص شد که راننده ریو قبل از برخورد با این خودروها دچار حمله قلبی شده که به علت عدم توانایی راننده ریو در کنترل وسیله نقلیه اشتبا 5 وسیله دیگر تصادف می کند.

رازقی بیان داشت: در خصوص این تصادف 6 وسیله ای کروکی تنظیم و تحویل عوامل کلانتری شد تا پس از سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی گردد

رازقی با اشاره به اینکه راننده خودرو ریو هنگام برخورد با سایر خودرو ها دچار مصدومیت شده بود، گفت: راننده ریو پس از کمک های درمانی سرپایس، به نزدیکترین مراکز درمانی منتقل شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 517633 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟