3 شکارچی متخلف کبک در مشگین شهر به دام افتادند

به گزارش رکنا، یوسف محمدی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مشگین‌شهر گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان مشگین شهر در حین گشت و کنترل مناطق شکار ممنوع انزان دو نفر شکارچی متخلف را که اقدام به شکار کبک نموده بودند دستگیر کردند.

او افزود: از این شکارچیان لاشه شش قطعه کبک و یک قبضه اسلحه شکاری کشف و ضبط شد و متخلفین پس از تشکیل پرونده برای رسیدگی به ارگان قضایی معرفی شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مشگین‌شهر گفت: در ماموریتی دیگر بنا به گزارشات مردمی مبنی بر حضور شکارچی متخلف در اراضی سد سبلان ماموران یگان حفاظت محیط زیست به منطقه اعزام و یک نفر شکارچی متخلف را به همراه لاشه دو قطعه کبک کشف و ضبط و متخلف جهت جبران خسارت وارده به محیط زیست با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

محمدی از همیاران و دوستداران محیط زیست خواست در صورت مشاهده و یا اطلاع از هر گونه تخلفات زیست‌محیطی مراتب را به اولین پاسگاه محیط بانی، پاسگاه انتظامی و یا حفاظت محیط زیست شهرستان مشگین شهر با شماره تماس ۳۲۵۳۰۶۶۶ گزارش نمایند.

منطقه شکار ممنوع انزان با مساحت ۴۲ هزار و ۴۰۰ هکتار در ۳۱ کیلومتری جنوب غربی مشگین شهر و در مجاورت حاتم مئشه سی قرار دارد.

شهرستان مشگین شهر در ۹۰ کیلومتری شمال اردبیل و در دامنه کوه سبلان واقع است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 517058 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟