پیکر صداپیشه امام خمینی(ره) به خانه ابدی سفر کرد

به گزارش رکنا، مراسم تشییع پیکر زنده یاد «بیژن علیمحمدی» از دوبلورهای با سابقه کشورمان صبح امروز چهارشنبه -15 آبان ماه- از مقابل مسجد بلال به سمت بهشت زهرا(س) تشییع شد.

 مرحوم«بیژن علیمحمدی» سه شنبه -14 آبان ماه- بر اثر ایست قلبی جان به جان تسلیم گفت.

 در همین رابطه هیات مدیره انجمن گویندگان و سرپرستان گفتار فیلم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

اندوه پشت اندوه

اینبار اما مردی از میانمان رفت که یار همگان بود

بیژن علیمحمدی هنرمندی جاودان و مردی هزار حنجره

دوبلاژ ایران این بار یک یار مهربان را از دست داد

اندوه درگذشت این هنرمند عزیز آنقدر هست که دیگر ناملایمات را فراموش کنیم.

او رفت و ما ماندیم و غم فراغ

رفت و جاودانگی را با خود برد

سفر پرشتابش زود به پایان رسید

بامداد ۱۴ آبان ۹۸ پایان دفتر پربرگ او بود

درگذشت غم‌بار گرانقدر بیژن علیمحمدی را به همسر داغدار و فرزندان غم دیده او و همچنین دوستان و همکاران در انجمن گویندگان و سرپرستان گفتارفیلم و نیز جامعه سینمایی تسلیت عرض می‌نماییم.

همچنین مراسم تشییع زنده یاد «علیمحمدی» فردا چهارشنبه -15 آبان ماه- ساعت 9:30 از مسجد بلال به سمت قطعه هنرمندان برگزار خواهد شد.

مراسم یادبود ایشان نیز روز جمعه از ساعت 15:30 الی 17 در مسجد امیرالمؤمنین، واقع در بلوار مرزداران، خیابان ایثار برگزار خواهد شد.

علیمحمدی متولد سال ۴۰ از جمله گویندگانی بود که در دهه ۶۰ وارد واحد دوبلاژ صدا و سیما شد و تحت آموزش اساتید نسل دوم دوبله قرار گرفت. از کار‌های متأخر این هنرمند می‌توان به صداپیشگی او به جای امام خمینی (ره) در سریال «معمای شاه» اشاره کرد.

سریال‌های تاریخی امام علی (ع)، روشن‌تر از خاموشی، فیلم سینمایی روز واقعه و ... از جمله آثاری بودند که در آن‌ها به عنوان صداپیشه حضور داشته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 516019 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟